Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Marbas
Subbas till min V70N samt bättre ljud på RixFMs radio sändningar...
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag har kanske lite mer realistisk önskning än en V70 (om jag inte ska köpa den till mig själv då :roll: ). Jag vill ha en rakapparat med självrengöringsfunktion, en dammsugare :oops: och en ny router. Sen funderar jag på att köpa en hembioanläggning till mig själv. Men jag hinner ju med att fylla år där emellan med ;)

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Pliind
en färgskrivare!! kanske en med funktion så man kan skriva ut klistermärken som är redan beskärda.. och saker till min älskling! (volvon ;P)
av Addekarlsson
Reservdelar och saker till jänken, så jag inte behöver bekosta precis varenda liten detalj själv. En uppsättning bromsskivor fram vore inte helt fel, för såna hittar jag inte...

Mvh/ ADde
Användarvisningsbild
av jojjeblom
En GPS skulle sitta fint i ''nya'' bilen.
Användarvisningsbild
av Fraz
Stickade raggsockar av mormor!...

Att min V70 levereras i tid..

Och mycket SNÖ :D
av matzen10
En ny iPod vore inte så dumt.. :P. Den gamle börjar ge upp i batteriet och bokhyllan e ju full av olyssnade böcker!

Och om jag inte ska tänka på mig själv så får det bli en önskan till er alla om en redigt vit jul och att ni kommer fram helskinnade dit ni e på väg, i julstressen!

Ja, just det..Käre Tomten (för du hökar väl oxå här på forumet?!) gör så att klonket i bilen försvinner!

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Loner
Enkelt. en vit jul!

/L
Användarvisningsbild
av Fluffen
En OBD2 läsare vore ju inte helt fel men det får man väl köpa själv i vanlig ordning. :lol:

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]