Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av rille79
tjenna alla ny här inne och har ett problem jag inte har en anning om vad är för del.
är så att under passagerarstolen på min v60-2011 har nåt fasnat och dragit av nån box eller nåt från stolen. min display står söker på navigator jag har ingen bakamera längre blir svart och står kör i bakamraläge när kör framåt. och inget ljud i radion. jag blir inte klok på vad boxen heter som knäkts. kan nån förklara snälla :-(
Bilagor
6FAC720A-7098-41C2-8774-2B324DD05FE5.jpeg
6FAC720A-7098-41C2-8774-2B324DD05FE5.jpeg (1.89 MiB) Visad 1527 gånger
av Doomis
Det är stolskontakten som som gått av i fästet under stolen, ser ut som någon försökt laga den tidigare med "aptoy"?
Hur som helst,t laga stolskontakten så det inte händer igen.

EDIT: Jag läste lite för fort. Snarare så att anslutningen till slutsteget är bekymret. Jag tror stolskontakten har skadat den optiska MOST slingan.
av rille79
Doomis skrev: tis 15 mar 2022, 11:36 Det är stolskontakten som som gått av i fästet under stolen, ser ut som någon försökt laga den tidigare med "aptoy"?
Hur som helst,t laga stolskontakten så det inte händer igen.

EDIT: Jag läste lite för fort. Snarare så att anslutningen till slutsteget är bekymret. Jag tror stolskontakten har skadat den optiska MOST slingan.
Jo jag va inne på att det hade nåt med stolen att göra men konstigt nog fungerar allt på stolen alla knappar värme osv, trodde denna del hade nåt med självaste sladdarna från steget. =/ denna Optiska MOST slingan antar den kommer byttas ut från golvet upp till sterion ?
VOC Service

Byte batteri och uppdatering programvara utfö[…]

Nu har jag lyckats hålla igång bilen i[…]

"Limp home mode" ?

Du skriver det en D3 men finns inte ADM på […]

VOLVO 945 B230FD STARTAR EJ

Pekar den mot 4-ans tändkabel var annan g&ar[…]