Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
Hörde något parti som ville sänka dieselpriset med 9:- och bensinen med 5:- på pump...
Ett annat parti ville att bensinen aldrig skulle få stiga över 18:-/l.
Detta från vänster till höger.
Användarvisningsbild
av GLIZ
Derank skrev:ALLA som har råd att ha en bil kan vara utan denna tusenlapp, det här ät bara löjligt, ungefär lika idiotiskt som de som fick ett par tusenlappare till elräkningen, kan man inte kalkylera in några tusenlappar extra i månaden för sitt bilägande, skulle man aldrig köpt en bil från första början, det är min åsikt.
För en gångs skull håller jag med Derank. Dessutom vill jag tillägga att den administrativa kostnaden nog (då spekulerar jag) ligger på ca:250kr totalt per 1000kr.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

av Lövet
Finns det några detaljer om hur ersättningen ska betalas ut? Jag har ju flera bilar, hur ska jag ha koll på vilken som används och hur mycket?
Användarvisningsbild
av GLIZ
fjohan82 skrev:Hörde något parti som ville sänka dieselpriset med 9:- och bensinen med 5:- på pump...
Ett annat parti ville att bensinen aldrig skulle få stiga över 18:-/l.
Detta från vänster till höger.
Valår.

Användarvisningsbild
av GLIZ
Lövet skrev:Finns det några detaljer om hur ersättningen ska betalas ut? Jag har ju flera bilar, hur ska jag ha koll på vilken som används och hur mycket?
Blir nog någon form av schablon.

Användarvisningsbild
av fjohan82
Men inte om man har leasingbil...?
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 93