Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av solidsnake
funderar på vilka fälgar jag ska inskaffa är 3st jag funderar på men kan inte bestämma mig så jag tänkte fråga lite smakråd här.

Bild

Bild

Bild[/img]
Användarvisningsbild
av vetten
OK :?: Men om jag måste välja så blir det nog tredje förslaget även om jag tycker att det blir lite stort och lite för mycket luft runt 460:ins ganska små bromsskivor :-O) men fälgarna är snygga och rena och säkert lättare att hålla rena och snygga än dom andra, men gärna lite mindre tum (N) så tror jag det kan bli snyggt (RO)
Användarvisningsbild
av Nexus
Håller med vetten nr 3 är klart snyggast :D . Men snälla vad har du gjort med backspeglarna? och vingen ska du ha en sådan??? ser inte klokt ut tycker jag :-O)
Lacka speglarna i bilens färg och en diskret men fräck vinge skulle göra sig så mycket bättre på bilen.
Men det är ju bara vad jag tycker :oops:
av solidsnake
grammse skrev:Håller med vetten nr 3 är klart snyggast :D . Men snälla vad har du gjort med backspeglarna? och vingen ska du ha en sådan??? ser inte klokt ut tycker jag :-O)
Lacka speglarna i bilens färg och en diskret men fräck vinge skulle göra sig så mycket bättre på bilen.
Men det är ju bara vad jag tycker :oops:
tack för era smakråd, ska vara 17" som jag ska köpa . speglarna var orginalfärg lackade i bilens färg =) de var så tråkigt tyckte ja så jag lackade dom silver för en sportigare look, så hade jag en 850vinge på förut som jag tog bort för denna aluvinge :P de ingreppet ångrar ja lite faktikskt.
Användarvisningsbild
av Nexus
lite kul då jag tänkte föreslå en 850R vinge på bilen :wink:
backspeglarna låter vi vara onämda då du redan vet vad jag tycker om de :wink:
Användarvisningsbild
av Andreotti
ha kvar fälgarna som sitter bak.....annars kanske du vill sälja?.
ABS ring/sensorring

Bara så du vet,inga tandhjul varesig fram el[…]

Service Peugeot 107 2007

IMG_20250820_171628.jpg Peugoten är nu nybes[…]

Varvtal motortemp är bara två exempel[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Hat bytt tändstift för ungefär 1,5 […]