- fre 11 feb 2022, 12:24
Hoppas ju moderna batterier kommer vara fräscha lika länge och inte ge upp efter 20 år.
EPSON skrev: ↑ons 09 feb 2022, 17:55Well ,jag äger ju bilar som 30 år och de går lika bra och långt som de gjorde som nya på en full tank.VolvoB20 skrev: ↑mån 07 feb 2022, 15:53Ja, om 8-10 år är Elbilarna så dåliga att dom knappt laddar via elstolpar. Men vad finns för val? Ta brödsmulorna och gör något åt klimatet. Det är riktig klimatekonomisk politikEPSON skrev: ↑mån 31 jan 2022, 10:30 Ännu en anledning till att se över subventionerna:Detta är Perfekt... jag letar ju en elbil som jag kan dra mina släp, tex grejjar ju BMW IX xDrive50 det galant, tyväär rockar ju den loss på 1.2 mille, minst 3 gånger vad jag har råd att lägga på bil.
Citat" Danderyd är den kommun i landet som fått mest statligt stöd till att bygga privata laddplatser för elbilar. Värmdö kommer på andra plats.
Till Sorsele har det däremot inte gått en enda krona.
Sveriges radios sammanställning av statsstöder till elstolpar fördelats är faktiskt en spark i magen. Av de tio kommuner som toppar listan ligger nio kring storstäderna Stockholm och Göteborg. Den tionde är Malung-Sälen, och det är ingen som inbillar sig att det är invånarna i Hole eller Malungsfors som drar upp siffrorna. Slut citat.
Så jag hoppas det köps drösvis med dessa i Danderyd, Djursholm osv. Så jag kan få chansen att också köpa elbil om så där 8-10 år när den är nere i min budget begagnad. Så nu finns det hopp även för mig att man kan få köra elbil innan man trillar av pinnen.![]()
Hoppas ju moderna batterier kommer vara fräscha lika länge och inte ge upp efter 20 år.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.