Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dannesk
Dalhus skrev:Jeg tror inte det er solfilfilm, kan inte mærke en kant på rutan med solfilm
Rätt säker på att det är solfilm för graveringen på rutorna är lite upphöjd och då släpper filmen runt om så det blir vita fält runt. Dom skär ju filmen så kanten är jämns med rutkanten. Originaltonade rutor så syns knappt detta och du har väl samma fenomen runt rastret på de fasta bakrutorna.
av pergrein
Kan du ta en bild längre ifrån, från sidan så alla rutor blir med? Lär ju synas att d är film på framrutorna. Som några skrivit tidigare så är ju det "vita" runt texten som avslöjar att det är film på rutan (där av min fråga om d var det i tidigare inlägg.)

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av Perra83
dannesk skrev: ons 12 jan 2022, 16:30
Dalhus skrev:Jeg tror inte det er solfilfilm, kan inte mærke en kant på rutan med solfilm
Rätt säker på att det är solfilm för graveringen på rutorna är lite upphöjd och då släpper filmen runt om så det blir vita fält runt. Dom skär ju filmen så kanten är jämns med rutkanten. Originaltonade rutor så syns knappt detta och du har väl samma fenomen runt rastret på de fasta bakrutorna.
Exakt så ligger det till.
Ja tonade min direkt efter leverans och texten ser likadan ut på min. Med originaltoning syns nästan inte texten.
Visa din semesterbil(d)

Klockan är här nu 07:,00. Sitter i en […]

Vid service kostar det inget annars landar det p&a[…]

Har en V50 med samma motor, har åkt på[…]

Varierande laddtryck Volvo 940

Ja det märks när han går som han s[…]