NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Jag har väldiga problem med att bestämma vilken färg jag ska beställa på min nya V50 R-design. Fälgarna som är ditsatta på bilderna är de som ska vara på bilen sen. Jag behöver dock lite förslag, här är bilderna... :roll:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
av jensam
Personligen tycker jag mycket om Gecko-grön! Jag har sett några stycken "live" redan. Mycket snyggare än Willow-grön (som ersattes av Gecko-grön??).
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Orinoco & titanium grå ser väldigt bra ut på en "R-bil" :P

/Kalle
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Mjo, titaniumgrå ser bra ut men svartmetallic är ju jävligt snygg.
Jag är väldigt kluven i mitt val av färg.

Brilliant blå metallic går att få ihopa med R-design.
//MVH Fredrik K
av DanneF
FiddeUBC skrev:Mjo, titaniumgrå ser bra ut men svartmetallic är ju jävligt snygg.
Jag är väldigt kluven i mitt val av färg.

Brilliant blå metallic går att få ihopa med R-design.
//MVH Fredrik K
Svartmetallic e fiint :D, dock gillar jag ornicoblåa väldigt mycke också, ingår rails i silvermetallic i R design? eller är de bara summum?
av mattdahl
Jag försökte få min säljare att fixa silver railsen till R-designpaketet, men det gick inte. De ingår bara till summum-paketet och man kan inte kombinera summum och R-design.

Synd att det inte går, eftersom de visar bilderna på hemsidan med silverrails och det är ju en snygg detalj som passar bra till R-paketet.
av bilgalen
mattdahl skrev:Jag försökte få min säljare att fixa silver railsen till R-designpaketet, men det gick inte. De ingår bara till summum-paketet och man kan inte kombinera summum och R-design.

Synd att det inte går, eftersom de visar bilderna på hemsidan med silverrails och det är ju en snygg detalj som passar bra till R-paketet.
Nä, men vilket skit!!! (Ursäkta språket)

Trodde bilen såg ut så där med R-design.
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
En sak till har tagits bort och det är kromlisten på bakluckan.
Jag tycker alla ska stå på sig att de minst ska ha kromlisten i vart fall för det handlar inte om många kronor att gå in i VIDA ta art nummer få listen o beställa o klistra dit. För den delen visas bilarna i katalogen och på hemsidan med kromlisten.
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]