Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Jorma
Hei

Jag har VOLVO V70 2002 med RTI DVD. Men jag har inte sådant dvd var är Finland (UK Nordic disk), därför jag måste köpa en nya DVD för det. I Finland DVD kostar 380€ ca. 3560 kr.

Vet någon hur mycket är det nyaste (veckan 20/2005) i Sverige.

Är det så, att Volvo Cars är det endast plats var du köpa dvd ?

Jorma
av Anbo32
Hej,
När jag köpte den nästsenaste versionen 2004 vecka 50 kostade den DVDn ungefär 3400 kronor på Bilia.

Vad den senaste verionen (2005 vecka 20) kostar vet jag inte. Priserna är förmodligen nästan lika. Se om du kan få rabatt.
av S.t.r.a.n.D
Ojoj. vad det är dyrt.
Ni vet väl att dom går att få tag på nästan gratis men lite olagligt??
Tänker inte säga det rakt ut här för det gillas inte men ni förstår nog vad jag menar. När en skiva kostar 3400:- så får dom ju räkna med att det skulle ske, tycker jag iaf.
av Quaint
VolvoForLife skrev:Ojoj. vad det är dyrt.
Tänker inte säga det rakt ut här för det gillas inte men ni förstår nog vad jag menar. När en skiva kostar 3400:- så får dom ju räkna med att det skulle ske, tycker jag iaf.
:lol: :lol: :lol: :-))))) \;-) :twisted:
av Addekarlsson
VolvoForLife skrev:Ojoj. vad det är dyrt.
Hehe... Bra du är på alerten och tänker på reglerna. :wink:
Vad ni gör via pm/mail kan jag inte kolla, men här på forumet säger vi inte vart samt inga länkar. :D *leker elaka magistern med pekpinne i högsta hugg* :lol: :lol: :wink:
Men jag vet precis vart man hittar det.... :roll:

Mvh/ Adde
av Jorma
kan du hjälppa lite så, att jag vet också hur det är mjöligt. jag tycker, att det är inte bra sak, att Volvo har monopol. Då, att du kan köpa andra dvd myckect billigare. Jag tycker, att rätt priset är någonstans 2000 skr (ca 200€).

Jorma
Användarvisningsbild
av A80TD
Köpte senaste versionen i början på augusti. Innehöll tre dvd-skivor för olika delar av Europa plus en cd för uppgradering av mjukvaran. Det står 0525 på skivorna men 0528 på omslaget till fodralet. 2495:- kostade det.
av Jorma
Kan du säga, var du köpte DVD och är där in DVD:n Nordic område, så att det ingår också Finland.
Användarvisningsbild
av A80TD
Jag köpte den på Volvo (Bil&Traktor) i Luleå. Jag fick ringa och beställa, så tog dom hem den till nästa dag.
Jag är 99% säker på att Finland finns med på samma skiva som Sverige. Jag ska kolla i morgon och så hör jag av mig här.
av Teemu
själv köpte jag mig i fredags en portabel navigator med kartor över hela norden för 3490kr. Kan tom andvändas till fots. :) Det är en Navman PIN570

Glappar det i stolen om du "rycker"fram […]

IMG_8296.jpeg IMG_8295.jpeg IMG_8294.jpeg

Volvo V70n 2006a gäller det. Märkte att[…]

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]