Mafe01 skrev:Hej ny på forumet.Sänka en XC60??
Har en fråga
Någon som sänkt en XC60 R-Design 2015 med sportchassi?
Hur blir det?
Någon som har bilder att dela med sig av?
Mvh Markus
Jag tror nog du köpt fel bil...
Moderator: Moderatorer
Mafe01 skrev:Hej ny på forumet.Sänka en XC60??
Har en fråga
Hur blir det?
Mvh Markus
Mafe01 skrev: ↑ons 22 dec 2021, 23:11 Förlåt då att man frågadeFrågar du mig så kan man verkligen undra. Men smaken som baken, menutifrån min horisont verkar det ju fnoskigt att först köpa en hög bil och sen sänka den. Resultatet bli väl då som en vanlig bil men med sämre komfort och att det ser fånigt ut. Om du frågar mig.
Varför säljs då sänkningssatser till dessa bilar då
Mafe01 skrev:Förlåt då att man frågadeHar sett nån enstaka och den såg fet ut, kolsvart med svarta rutor runt om och sänkt. Nya XC90 blir dok ännu fetare då man sänker den. Klart du ska sänka om du vill sänka, bry dig inte om vad andra tycker det är din bil.
Derank skrev: ↑tor 23 dec 2021, 04:20Bra kommentar Derank! Har bara sett En sänkt xc60, och som ni andra skriver, den såg "fet" ut! :)Mafe01 skrev:Förlåt då att man frågadeHar sett nån enstaka och den såg fet ut, kolsvart med svarta rutor runt om och sänkt. Nya XC90 blir dok ännu fetare då man sänker den. Klart du ska sänka om du vill sänka, bry dig inte om vad andra tycker det är din bil.
Finns väl liet bilder på nätet på sänkta XC60
Mafe01 skrev:Hej ny på forumet.Inte för att jag på nåt vis är mod här, men här är iaf Mafe01 NY PÅ FORUMETS inlägg igen för den som behöver.
Har en fråga
Hur blir det?
Mvh Markus
Detta gäller bara gamla bilar eller?