NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mattdahl
Då har jag fått leveransdatum. Får den inte förrän vecka 6 :(

Det drog ut på tiden för cheferna att godkänna bilen, så den blev inte beställd förrän i slutet av förra veckan.

Det blev en D5:a automat med R-design. Tyvärr hade Medea-fälgarna utgått och ersatts av Medusa, men det får väl gå ändå.

I övrigt blev det Blis, Elinfällbara backspeglar med markbel., nivåsensor, elstol med minne, automatiskt avbl. backspegel med kompass, High Performance, Aktiva Bi-xenon ljus, takvinge, Bluetooth HF, mörka rutor, vinterhjul Tania, Nyckelavst. krockkudde, eluttag i bagage, glasögonhållare, dynamic chassi. Detta utöver R-design-paketet.

Färg: Passion Red

Fjärrkontroll för dieselvärmaren gick inte att få till denna modell. Likaså subwoofer och fuktsensor.
av rickardrules
Hämtade ut min passion röda C30 R-design i Fredags, vilken underbar bil!

Otroligt sköna säten, ratten är världens skönaste, såå snygg.

Återkommer med bilder!
av XzOn
Hämtade min Titangråa C30 R-Design i onsdags! Grymmmmt nöjd!
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
vi vill gärna ha bilder på era bilar här.
av X14
En fråga bara; vad får ni för regnummer på era nya bilar? Har de börjat på bokstaven Y ännu?
av Doby
Min bil kom i oktober och fick A som första bokstav.
av Bebbe56
Alfabetet är "slut". Fr.o.m i år blir det allt från A till Z beroende på vad som är ledigt. Själv fick jag M. Levererades 9 nov.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]

Till och från så hackar bilen lite vid[…]

V70 1,6 Diesel rycker

Jag har själv bytt tre av mina fyra spridare […]

Funderar på att leta lite på skroten e[…]