- lör 18 dec 2021, 09:44
Det rann sand och saltblandad sörja i mängder när jag använde den. Det virvlar ju upp och fastnar överallt undertill...
Man ser ju bara hur det ser ut på chassikomponenterna vid hjulbyte, det ligger sand och skit överallt. Där tvättar jag vid varje hjulbyte.
Perra83 skrev: ↑lör 18 dec 2021, 09:15Jag har en underredstvätt till högtrycken, som man rullar under bilen.fjohan82 skrev: ↑fre 17 dec 2021, 22:37Men är det så skitigt undertill? När bilen har varit upphissad på service och bilprovningen ser det väldigt rent ut undertill. Spolar själv undertill det som ja kommer åt.Jallemet skrev: ↑fre 17 dec 2021, 20:37Ja, så är det med största sannolikhet...
Syns inte, finns inte.
Sen blir det ett reportage i någon motortidning om hur dåligt rostskydd det är på bilar nuförtiden...![]()
Det rann sand och saltblandad sörja i mängder när jag använde den. Det virvlar ju upp och fastnar överallt undertill...
Man ser ju bara hur det ser ut på chassikomponenterna vid hjulbyte, det ligger sand och skit överallt. Där tvättar jag vid varje hjulbyte.
Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...