Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
TheRing13 skrev:Skulle vilja göra något åt dom extremt fula framblinkersen, dock ej tona..
några tips?
vetten säger det finns vita eller så meckar du isär de och köper lite lysrörs plast och limmar dit så har du vita blink :wink:
Användarvisningsbild
av vetten
Har för mej att dom vita kom på -94 års modell samtidigt som den nya fronten som ju blev mer lik 850-serien, ett litet aber kan det vara och det är att dom har olika lampfästen men om du tar med dom från skroten också så är det ju bara att byta
av buz.zuppe
De vita är mindre. så man måste byta skärmar,strålkastare för att det ska passa. har två vita blinkers liggandes. de passar inte alls.
av ZeoN
vad sägs om lite kjolar, front och bak spoiler då ??? jag vill ha ngt snyggt eller ska jag ge mig på S40 modellern som min -94 är enligt volvo föregångaren? ? ?
av buz.zuppe
ZeoN skrev:vad sägs om lite kjolar, front och bak spoiler då ??? jag vill ha ngt snyggt eller ska jag ge mig på S40 modellern som min -94 är enligt volvo föregångaren? ? ?

S40 modellen är ersättaren sägs det ja. första gen ska visst ha samma vlåda som i 400 serien.
av buz.zuppe
Update!

Alla som tror jag inte bygger! För det gör jag! Dock inte lika mycket då jag börjar bli le på bilen. Men en nedre spolier läpp till 400 serien med de nyare stötarna är på gång.

En smygbild. Flera känner säkert igen den. Letat som satan efter nån som säljer. men hitta ingen så då bygger jag eget.

Bild
av ZeoN
[quote="buz.zuppe"]Update!

Alla som tror jag inte bygger! För det gör jag! Dock inte lika mycket då jag börjar bli le på bilen. Men en nedre spolier läpp till 400 serien med de nyare stötarna är på gång.

En smygbild. Flera känner säkert igen den. Letat som satan efter nån som säljer. men hitta ingen så då bygger jag eget.

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/thumb ... er-111.jpg

den där såg NAJS UT :-)
buz.zuppe skrev:Hej

tänkte bara kolla intresse för ev nya fram och bakstötfångare till den gubbförklarade 440/460 modellen från volvo.

Håller på i mina ensamhet och bygger en ny front och bakspolier. tänkte se om flera kan vara intresserade.
vad ska du ha för såna delar? har du till sidorna också

Hej. Jag delar ut internet från min mobiltel[…]

SKF eller Gates är nog mest en fråga om[…]

Tack för svar. Ps. Hannade i fel forum, moder[…]

Välkommen ut i trafiken

Har beställt på www.trodo.se. Det var […]