På tide med en ny oppdatering. :)
Bilia.jpg (485.42 KiB) Visad 5252 gånger
Sixten ruller og går, uten problemer. Har nylig rundet ca. 700 mil siden jeg hentet bilen i slutten av mai. De lange turene er nok tatt for i år, så nå blir det antageligvis kortere turer resten av året. Er fortsatt veldig tilfreds med massasjefunksjonen i stolene, og ikke minst ventilasjonen på de varmeste månedene. Det totalte, gjennomsnittlige forbruket har gått ned fra 6.9 l/100 km til 6.7 l/100 km, og jeg kjører i all hovedsak kun på strøm/"Pure" i hverdagen med lading hver dag.
Som tidligere nevnt, så hadde jeg et problem med panoramataket der solgardinen/persiennen ikke responderte. Feilen lå visstnok ikke i motoren likevel, men noe krøll med kalibreringen som var gjort på et tidspunkt. PST-en koblet fra motoren i en periode og dette, sammen med ny kalibrering, løste problemet. Ble samtidig fortalt at man bør ikke "stresse" enheten da knappen til solgardinen, takvinduet osv. nettopp har ulike funksjoner og bør få litt tid mellom de ulike innstillingene man kan gjøre. Uansett, den har fungert helt fint siden. :)
Snart er det på tide å finne frem vinterdekkene, men jeg tviholder enn så lenge på sommerdekkene da vinterfelgene er nokså kjedelig og små. Kanskje jeg må se på mulighetene for å kjøpe meg noen nye felger når vinterdekkene jeg har i dag er utslitt (om noen år).
Tja, og ellers så har jeg nylig fått på plass en del av tilbehøret til bilen som jeg ønsket meg:
Mobiltelefonholder tilpasset XC60 (jeg bruker vanlig USB-ledning pga. Android Auto):
Mobiltelefonholder.jpg (611.04 KiB) Visad 5252 gånger
Solbrilleholdere på begge sider foran:
Solbrilleholder.jpg (371.61 KiB) Visad 5252 gånger
Nakkeputer til stolene foran:
Nakkeputer.jpg (1.59 MiB) Visad 5252 gånger
Beskyttelsesgrind til bagasjerom:
Beskyttelsesgrind.jpg (417.1 KiB) Visad 5252 gånger
Beskyttelsesmatte til bagasjerom:
Beskyttelsesmatte.jpg (726.79 KiB) Visad 5252 gånger
Avfallsboks til passasjersiden (slik at min kjære samboer kanskje kan rote litt mindre!):
Avfallsboks.jpg (690.24 KiB) Visad 5252 gånger
Tilbehøret jeg har vist til over er beskrevet med ev. nettsidelenke og VO-referanse på Volvo-produktene.
Ha en fortsatt fin høst, folkens!