Moderator: Moderatorer
vi har en hel svart c30 utan r-design här i borås.. den är skit snygg... svarta fäljar å allt... ;)den är snyggast hittills .... men vänta bara snart kommer killens bil som är mycket snyggare ;Pkan det vara min kanske! ;)
sessan84gbg skrev:Den svarta i senaste numret av "Volvo Life" är verkligen läcker ;)Dennisen skrev:tänkte precis skriva det.. ;Psqalo skrev:Var precis och hämtade min Brilliantblåa C30 med paketet. Ser hemskt bra ut :DVarför sitter du här och skriver?!?! Ut och kör med dig!
Det rådde frågetecken om huruvida vingen ingick i R-design, det gör den!
Ska försöka ordna bilder till helgen.
vi har en hel svart c30 utan r-design här i borås.. den är skit snygg... svarta fäljar å allt... ;)den är snyggast hittills .... men vänta bara snart kommer killens bil som är mycket snyggare ;P
Kostas skrev:Den svarta i senaste numret av "Volvo Life" är verkligen läcker ;)Vilken tänkte du på?
psyman skrev:asså såg den nämligen i helgen... kom utbackande på kungsleden.. eller vad den gatan heter... vi skulle nämligen åka å kolla på killens nya s40 r-design som har kommit till borås volvo... men så hade dom stängt... tack vare alla helgona helgen :(vi har en hel svart c30 utan r-design här i borås.. den är skit snygg... svarta fäljar å allt... ;)den är snyggast hittills .... men vänta bara snart kommer killens bil som är mycket snyggare ;Pkan det vara min kanske! ;)
kommer lite nya grejjer till våren!...
asså såg den nämligen i helgen... kom utbackande på kungsleden.. eller vad den gatan heter... vi skulle nämligen åka å kolla på killens nya s40 r-design som har kommit till borås volvo... men så hade dom stängt... tack vare alla helgona helgenhaha... ja då e d min...
kan du inte lägga upp en bild på den??
..pedalen sjunker när man trycker på […]