- tis 05 okt 2021, 06:18
Såg en V60 igår med vandrande blinkers bak. Är det så på de nyaste eller var det kanske ett hembygge?
Moderator: Moderatorer
jaronsso skrev: ↑ons 06 okt 2021, 08:15 bem/Låg bakom en igår, och i verkligheten upplevde jag 'vandringen' mycket tydligare än när jag såg videon här ovan. Personligen gillar jag det och hoppas det är samma på min XC60 som jag får nästa vecka...
Det ser ju helt OK ut och är ju knappt vandrande i mina ögon. Ute i trafik och i rörelse är det väl knappt så det märks och i synnerhet inte på lite håll.
Jag har faktiskt aldrig tänkt på att V90 sedan facelift har det, och då passerar jag hutlöst många V90 dagligen i och omkring Göteborg.
Det finns andra märken, typ Audi (?), som har betydligt mer utmärkande vandring. Den går väl både långsammare och är längre. Ser inte klokt ut om du frågar mig.
jaronsso skrev: ↑tis 05 okt 2021, 08:33 Låt oss hoppas att det inte är så på nya modellerna.Håller med, det ser bedrövligt ut. Tankarna far till ljusslingarna som hänger i fönstret på den lokala pizzerian.
Det är det värsta jag vet.
Men de kan väl inte fått ut en ny modell än? Måste varit testbil eller nåt i så fall?
Hej! Har en volvo 740 GLE som ni säkert k&au[…]
PPC3 behövs inte, inga uppdateringar. GDM oc[…]
Kanske var en nitisk besiktningstekniker. Han kla[…]