NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av X14
Underleverantören till R-designpaketet har tydligen stora leveransproblem, pga populariteten.
av groggarn
jodu.. ja va asnära att köpa en Sa.. vågar intre skriva ut hela. Eftersom ja va besviken på att volvos fina högtrycksturbo nu bara återfinns i S60 som vid det här laget känns lite gammal. Jag var dessutom sugen på något nytt efter att ha åkt s60 2 ggr redan. Men när jag fick se R design S40 föll jag på två röda... får den i januari nästa år, åsså kan man juh alltid trimma lite.. 8)
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Jag får se när beställningen blir men till Februari - Mars nån gång hade inte varit fel. Då slipper man skaffa vinterdäck det första man gör.
av Scramble
groggarn skrev:jodu.. ja va asnära att köpa en Sa.. vågar intre skriva ut hela. Eftersom ja va besviken på att volvos fina högtrycksturbo nu bara återfinns i S60 som vid det här laget känns lite gammal. Jag var dessutom sugen på något nytt efter att ha åkt s60 2 ggr redan. Men när jag fick se R design S40 föll jag på två röda... får den i januari nästa år, åsså kan man juh alltid trimma lite.. 8)
Var du nära att köpa en Bild ?

:wink:

*Springer iväg och gömmer sig*
av sqalo
Var precis och hämtade min Brilliantblåa C30 med paketet. Ser hemskt bra ut :D

Det rådde frågetecken om huruvida vingen ingick i R-design, det gör den!

Ska försöka ordna bilder till helgen.
Användarvisningsbild
av Kostas
sqalo skrev:Var precis och hämtade min Brilliantblåa C30 med paketet. Ser hemskt bra ut :D

JA vingen ingår i paketet på just C30. INTE på S40 o V50. Allt enligt min handlare o dennes överordnade
av Dennisen
sqalo skrev:Var precis och hämtade min Brilliantblåa C30 med paketet. Ser hemskt bra ut :D

Varför sitter du här och skriver?!?! Ut och kör med dig! :-D
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
jaa bilder vill vi ha!!!! :D
av sessan84gbg
Dennisen skrev:

tänkte precis skriva det.. ;P

vi har en hel svart c30 utan r-design här i borås.. den är skit snygg... svarta fäljar å allt... ;)den är snyggast hittills .... men vänta bara snart kommer killens bil som är mycket snyggare ;P
av sqalo
Dennisen skrev:

Hehe, jag tog faktiskt en extrasväng på väg från handlaren och lite extra efter skolan. Är en slöfuel så det pirrar ju inte direkt när man gasar, men det är en fin känsla ändå får jag säga. Det är förvisso en vanlig bil, men jag gillar den så skarpt. Grymt bra ljud (high perf.) och sollucka gör att den känns aningen exklusiv iaf :wink:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 21
P0171

Hej! V50 2,4 2005 Jag har fått felkoden P017[…]

Grå kanske är bättre, bara fä[…]

Är det en volvofälg?

Volvo v60 t3