Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
Berggren skrev:Om man tar bort kåpan ovanför fötterna så går det att sticka in det verktyget där... men det är lite trångt... men det är smidigare än att plocka bort hela panelen
på 60 talet gick det att byta lampor dn vägen :lol:
Användarvisningsbild
av ketto
CarMan skrev:
Berggren skrev:Om man tar bort kåpan ovanför fötterna så går det att sticka in det verktyget där... men det är lite trångt... men det är smidigare än att plocka bort hela panelen
på 60 talet gick det att byta lampor dn vägen :lol:
De va då de! :D

Håller me ovanstående talarna!
Ryggen knäcks ju av tröskelkanten,nej,ja tar bort panelen istället nästa gång en glödlampa går sönder! Mycke lättare!
av S.t.r.a.n.D
Minst bekväma stället att ligga på är ju precis där på kanten. Plus att det måste ju vara omöjligt att se något där uppe, om man inte får upp huvudet bakom panelen vilket jag tvivlar på.
av Vaktis
Berggren skrev:GLÖM ALLT DET DÄR.... alldeles för jobbigt... knalla in på volvo lastvagnar o köp ett glödlampsbytar verktyg... en liten plastgrej med 4 kantigt hål.... med den MÅSTE du komma åt enligt vad jag anser... det upptäckte jag efter jag skruvat bort allt :cry:
:lol: :lol: :lol: Har dom ett verktyg för att byta förångaren också? :lol: :lol:
Ventilationsgaller V90-18

Jag tror det är del 1 och 29 nuså,[…]

Tack för tipset. Det får vara nog f&oum[…]

Brainys V60

Tröttsam minst sagt, både problemet i s[…]

Har bilen gått tungt lastad eller dragit tun[…]