Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Blev kanonbra. Är. Supernöjd. Ser i princip likadant ut som på v90. Valde bort varvräknare o annat som går att få i HUDen . tejpen är profisoriskt för att "gaffla" in rätt position på instrumentbrädan. Inkopplad med vinklad liten kontakt i OBD uttaget. Köpte på Amazon 400:- kom på 2 dagar
Bilagor
20210822_174535_HDR.jpg
20210822_174535_HDR.jpg (203.2 KiB) Visad 1823 gånger
Jo, det stämmer faktiskt. Jag läste om det och nu när jag kollar på bilden som jag själv tog och förstorar upp den så är de som du säger. Man kan se en dubbel bild nån mm "bakom" men jag upplever inte den när jag sitter o kör. Märkligt. Det följde doch med en liten genomskinlig "label" att sätta på insidan av vindrutan, men har inte sattit dit den då än, efter som jag ville vara säker på rätt position. Vi valde att ha bilden ganska långt ned mod nedre kanten av rutan då den syns väldigt bra mot vägbanan , även i rätt skarpt solljus faktiskt och så "stör" den mindre på natten. Man kan nog labborera rätt friskt med både storlek och placering . Kan ta en bild igen sen när jag satte upp genomskinliga labeln
VIDA Mjukvara

Enkelt och konkret svar: Näe

Hej alla, Volvo XC60, D4, årsmodell 2017. Ma[…]

Vad har du för motorkod på denna bil? S[…]

Ingen??