Tittade på biltemas och en på autodoc. Ca 300:- . Det blir nog den på autodoc. Ska ha lite fler grejer. Övre motorfäste bland annat.
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Moderator: Moderatorer
GLIZ skrev:Tittade på biltemas och en på autodoc. Ca 300:- . Det blir nog den på autodoc. Ska ha lite fler grejer. Övre motorfäste bland annat.För tillfället är prio 1 att göra framvagnsinställning och byta däck.
Libbe skrev:Jag har köpt 2 Generatorer av feltema sedan december 2020. Båda har slutat ladda!Vad va priset på renovering?
Som tur var! Slängde jag inte den gamla. Utan har lämnat för renovering av den........-Blev dessutom billigare!
GLIZ skrev:3015:- levereratGLIZ skrev:Tittade på biltemas och en på autodoc. Ca 300:- . Det blir nog den på autodoc. Ska ha lite fler grejer. Övre motorfäste bland annat.För tillfället är prio 1 att göra framvagnsinställning och byta däck.
Rotalla Setula 4 Season RA03
225/50 R17 98V XL
Verkade bra på beskrivningen. Billiga framför allt. Tror inte det är så illa med dom billiga märkena som vissa påstår.
Libbe skrev:1800:- + Garanti på arbetetInte farligt dyrt.
GLIZ skrev: ↑lör 14 aug 2021, 03:10Verktyget för att lossa Frihjulet! Tog han 80:- för vill jag minnas han sa'Libbe skrev:1800:- + Garanti på arbetetInte farligt dyrt.
Det som är nästa steg och del som kanske är orsaken är slirkopplingen. Om man ska göra det själv blir det rätt dyrt då specialverktyget kostar 700:- kollade upp det då min Förra S80:s slirkoppling la av. Köpte bra begagnad generator den gången.
Libbe skrev:Då har det blivit avsevärt mycket billigare sedan senast jag såg en uppgift om det men det är 4-5 år sedan. Kan hända mycket på den tiden.GLIZ skrev: ↑lör 14 aug 2021, 03:10Verktyget för att lossa Frihjulet! Tog han 80:- för vill jag minnas han sa'Libbe skrev:1800:- + Garanti på arbetetInte farligt dyrt.
Det som är nästa steg och del som kanske är orsaken är slirkopplingen. Om man ska göra det själv blir det rätt dyrt då specialverktyget kostar 700:- kollade upp det då min Förra S80:s slirkoppling la av. Köpte bra begagnad generator den gången.
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk![]()
![]()
![]()
Hahaha En Hylsa som han satte på en skruvdragare/Mutterknack!
De får inte ta ut någon avgift natteti[…]