Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det har jeg gjort. Ved innstilling 25 minutter starter dieselvarmer. På forrige app var jo maks tid på motor 15 min men her skjer ingenting. Håper derfor at noen med en xc90 kunne teste dette. Skulle vel tro at så lenge det fungerer på annen Volvo burde det vel fungert på denne også. Hadde vært fint å fått visst hvordan andre opplever denne funksjonen
av Keiser
Haft strul med min också på sistone vid två tillfällen, inte provat på ett par veckor nu så vet inte ifall det kvarstår. Ena gången startade bilen först när jag kom ut till den, ett par minuter efter jag tryckt igång fjärrstart. I andra fallethade den inte startat alls. Inte heller några felmeddelanden. Funkat varje gång fram tills nyligen.
Nej jag vet, inte vad det står, men det har ju med hur bilen pratar med Volvo så tänkte att om man bockar av allt och sedan i allt igen så triggas saker bakom - saker som Kan påverka start av motorn.
Jag har varit med om konstigare saker om man säger så...

Det var ju det jag sa. Vissa ser bara problem. D[…]

Det har läckt i nån vecka bara lite sm&[…]

Uppdatering! Bilen är återigen ihopmon[…]

Bytte ut batteriet 2023. Hur är det med remme[…]