Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

På min XC60 2014 så frågar den efter licens när man försöker att uppdatera kartorna. Läser man sedan på Volvos sida så måste man uppdatera någon programvara för ca 1200 sek .
Konstigt system!!!!!! Kartorna är grattis men!!!!!""
SM4IVE skrev:På min XC60 2014 så frågar den efter licens när man försöker att uppdatera kartorna. Läser man sedan på Volvos sida så måste man uppdatera någon programvara för ca 1200 sek .
Konstigt system!!!!!! Kartorna är grattis men!!!!!""
Inget konstigt med det, nya mjukvaran måste in för att få in funktionen med nerladdningen via USB på de äldre modellerna.
Hade glömt att kopiera nån fil nu funkade det, hade dok inte tid att vänta 1:40 så uppdateringen fpr göras någon annan gång

Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk

Derank skrev:Hade glömt att kopiera nån fil nu funkade det, hade dok inte tid att vänta 1:40 så uppdateringen fpr göras någon annan gång

Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk
Du behöver inte vänta utan så fort du startar bilen fortsätter den där den va så när du kör dit du skall sedan tillbaka etc etc så fortsätter den och installerar

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Går det att inportera fartkamera gpx-filer och få det att fungera ? och vart tar ni ner dom ifrån? på fartkameraforum hitade jag inget vettigt.
leiwi skrev:Javisst kan du det
Hämta fartkamerafilen (eller någon annan fil) för Garmin på https://www.fartkameraforum.se/poi-filer/
Packa upp filen (.cvs)
Gå till https://www.gps-data-team.com/convert.php
Ladda upp filen och välj att konvertera den till "Convert CSV to GPX"
på höger sida uppe kan du välja "Volvo Sensus 2014 onwards)
Visar då alla fart kameror på sensus navigation

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Får gratulera!! Vad hade du för miltal[…]

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus