Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av firefightern
Kanon, en sista fråga! Det där Fatsorter ska den installeras och skickas in på stickan och den körs automatiskt när man använder USB som medieval eller???
Användarvisningsbild
av GT-mannen
Nä, FAT Sorter installerar du i din dator. Sedan kopplar du in USB-stickan och startar programmet. Då kommer det upp en liten ruta på skärmen där du väljer vilken mapp som ska sorteras (glöm ej att klicka i process subfolders så kommer eventuella undermappar också att sorteras).

/Håkan
Användarvisningsbild
av firefightern
Kanon tack provar i morgon igen👍👍👍
Användarvisningsbild
av firefightern
Då har jag kört igenom stekkan", och var ut i bilen å provade men nääää, den öppnar upp en del album med alla låtar var och en för sig, så jag får nog helt enkelt kolla mjukvaran i spelaren så inte den har fått solsting... men jag tackar för alla proffsiga svar jag fått och ska lägga in de på mitt eget "Minne" hehe... tack tack
Användarvisningsbild
av js1
En annan sak du kan kolla är hur taggarna ser ut på dina filer. Finns gratisprogram för detta också. ”Mp3tag” t ex.
Användarvisningsbild
av firefightern
Ok, blir å prova under kvällen, hör av mig om hur det gick 👍👍👍

Det är ett så kallat dubbelmassesvä[…]

Man kan ju hoppas att växellådan har f&[…]

Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p[…]

Nej det har i alla fall jag aldrig varit med om&he[…]