Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mohahaha
Det är absolut inte det som avgör vid köp men sådant som man anser eller tror tillhör standardutrustning på en bil över halvmiljonen så man inte ens tänker på välja till det... Just med tanke på att den har självbromsar å styr in dig i rätt fil å allt vad det nu är så tänker man ju att den såklart känner av garageväggen framför också...

Som sagt inget avgörande och tror man blir nöjd med bilen iaf! (om jag inte kör in i garageväggen det första jag gör för att jag är van att den varnar ) ;)
av Glueharbour
Paran73 skrev: tis 25 maj 2021, 16:03 Någon som har fått sin V60 cc my22 än eller åtminstone leveranstid?
I sådant fall blev det några ändringar?
Min kollega har beställt en V60 CC, den beställdes i slutet på Mars. Beräknad i mitten Augusti.
En annan ändring som sker på v60 My22 är att reglaget för drive mode settings flyttar in i centerdisplayen helt. Sen om det är ngn knapp vet jag inte. Fick precis reda på det!
av matte25
Pratade med min ÅF i helgen som sa att BLIS och 360 kameran förmodligen kommer ersättas med den nya Google-historian som ska in i nya XC60n. Dock ville hon inte lova något då det ej var bekräftat än. Skulle förmodligen få mer info under slutet av denna vecka.

Någon som har koll på om det är en vettig kompensation och vad den Googlelösningen innebär och ger med sig för plussidor?
av Fattiglapp
Låter konstigt. Google finns i XC60 men inte V60 som jag förstått det. Lär vara samma i alla bilar av resp modell. Låter mer som de försöker få dig att tro att du fått något i stället. Kan inte se hur Google skulle ersätta 360-kamera t ex.
av matte25
Mycket möjligt, det är ju bil-nasare man har och göra med... Personligen blir jag dock bara av med BLIS och inte 360 kameran då den inte var med i min spec bara för att förtydliga.
Får helt enkelt avvakta och se vad som blir summan av kardemumman.
Oavsett så kan man ju helt klart ifrågasätta Volvos kommunikation mot kunderna när folk som beställt bilar i mars inte ens fått ett prel. levbesked efter 2mån.
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 315

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]

V90 Meka själv

Det är väl inga konstigheter med dessa,h[…]

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]