- mån 15 mar 2021, 10:59
Personligen tycker jag det är ganska krångligt att navigera i samt, kan krångla rejält vid installation om man har otur.
Jag använder en autocom kopia som funkar väl för mina behov. Den du föreslår funkar säkert bra också, fördelen med att köpa orginal (som jag antar att den du funderar på är) är ju att det kommer uppdateringar och support finns tillgänglig.
monza skrev:Jag antar att det är för att det är Volvos eget verktyg, samma som volvoverkstäderna själva använder. Det borgar ju för att det ska funka som det ska.Derank skrev:Endast utläsning och radering, å andra sidan...Ok, vad är det som gör att Vida verkar vara så populär (iaf på detta forum)? Jag funderar nämligen på en iCarsoft då den verkar vara enkel att komma igång med jfm Vida, eller är det nått jag inte förstår i skillnaderna mellan dom?
Mvh
Personligen tycker jag det är ganska krångligt att navigera i samt, kan krångla rejält vid installation om man har otur.
Jag använder en autocom kopia som funkar väl för mina behov. Den du föreslår funkar säkert bra också, fördelen med att köpa orginal (som jag antar att den du funderar på är) är ju att det kommer uppdateringar och support finns tillgänglig.