Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

monza skrev:
Derank skrev:Endast utläsning och radering, å andra sidan...
Ok, vad är det som gör att Vida verkar vara så populär (iaf på detta forum)? Jag funderar nämligen på en iCarsoft då den verkar vara enkel att komma igång med jfm Vida, eller är det nått jag inte förstår i skillnaderna mellan dom?

Mvh
Jag antar att det är för att det är Volvos eget verktyg, samma som volvoverkstäderna själva använder. Det borgar ju för att det ska funka som det ska.
Personligen tycker jag det är ganska krångligt att navigera i samt, kan krångla rejält vid installation om man har otur.

Jag använder en autocom kopia som funkar väl för mina behov. Den du föreslår funkar säkert bra också, fördelen med att köpa orginal (som jag antar att den du funderar på är) är ju att det kommer uppdateringar och support finns tillgänglig.
MrZ83 skrev:Köpte en sån för typ 40kr och får ingen kontakt med eländet. Har en elm 327 med wi-fi som funkar klockrent, men är lite större. Jag använder DashCmd för att läsa felkoder, olika värden mm. Tror jag köpte appen för typ 59kr på appstore för 100år sedan. Men appen funkar klockrent med elm 327.
Testa gratisversionen av Torque, den brukar funka med det mesta.

Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]

Mjaa det kan vara vanskligt att lyfta i det tr&ari[…]

https://x.com/lovecarindustry/status/192550084999[…]

Det blir sanslöst bra, väl värt pen[…]