Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

perhall skrev:Nu ser jag i konfiguratorn, som tidigare, man lägger till loungepaket och då anges att taklucka ingår i det. Har man då inte varit uppmärksam på vad som står och vad säljaren säger tror man att man köpt panoramatak fast det är standard...
Panoramatak är inte standard på V90.
perhall skrev: fre 12 mar 2021, 09:25 Nu ser jag i konfiguratorn, som tidigare, man lägger till loungepaket och då anges att taklucka ingår i det. Har man då inte varit uppmärksam på vad som står och vad säljaren säger tror man att man köpt panoramatak fast det är standard...
Det gäller nog hålla tungan rätt i mun när man väljer paket och vad som ingår. Jag valde inte Lounge till min V90 T6 Inscription-Inscription utan la till Panoramatak för sig. Kollade aldrig på Lounge (där panoramatak ingår).

/Bo
Knepet är som vanligt att lyssna mindre på säljare och kolla med på tillverkarens webb. Följde med en kompis som kollade på en Q8 laddhybrid, säljaren påstod att det är 4-zonsklima standard och gick och kollade (efter att min kollega ifrågasatt fakta, i Q7 laddhybrid demo fanns nämligen ingen) för att sen komma tillbaka och säga att nu har jag kollat, och det är helt säkert standard.
Men det är det inte, går inte ens att köpa till
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Byta bromsok bak v50 d3 2012

ha inte handbromsen åtdragen, och peta loss […]

Vi har 100 mil enkel väg till vår somm[…]

Vilken bränslebox passar?

Hej har en 740 turbo 1990 med AC Sitter en box i […]