Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av mr_jim_00
Hej!!

Jag har läst att i vissa bilar så finns det en aux-ingång till HU650 och att det ska finnas i ett fack intill stereon eller i mittkonsolen.

Jag har inte hittat denna på min bil och undrar därför om alla hu650 har denna eller är det bara vissa som har den. Jag tror att jag har ett preformance paket i bilen.

Någon som har koll på detta???

Tack på förhand
Användarvisningsbild
av Jon
Min sitter i facket mellan sätena. Alltså öppna locket för förvaringsfacket som sitter under armbågen.

När den dök upp vet jag ej, har en classic så den är ju av senaste årsmodell.

Ta en kik.

/j
av mr_jim_00
Tack för ett snabbt svar!!

Facket under armstödet är delat, är det i den övre eller undre som uttaget finns och sitter det synligt eller måste man plocka bort något skydder eller dylikt för att komma åt???
av para
Är det en 05-a du har så finns det ingen AUX-ingång. Jag hade iallafall ingen i min 05a
av mr_jim_00
Ok, då kan jag sluta att leta.

Tack för eran hjälp.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Från -07
av gugge72
Är det standard från 07?
Användarvisningsbild
av Blixnabb
Frågan är om den kom som standard på sista årsmodellen alltså byggd -07 men -08 utförandet, så på -08 är den standard, ja.
av Poffe
Hej,

Ledsen att jag drar upp en gammal tråd men tänkte att det var onödigt att starta en till om samma ämne.

Jag har precis köpt en V70 -05 med performance paketet, det ska då alltså inte finnas något AUX uttag på denna?

Jag kan välja AUX i stereon med Source-knappen men har inte hittat nånstans att koppla in nått. Är det bara att det är samma stereo i alla men att de inte tagit bort AUX-valet i de bilar som inte har uttaget?
av Jonasmk
Jag har en v70 -07 momentum och jag har ingen auxutgång mellan sätena.. Så verkar bara vara vissa som det är på. Borde ju vara med på momentumpaketet tycker man..
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]

Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]