av bem - ons 17 feb 2021, 09:55
- ons 17 feb 2021, 09:55
Till sådan färg gör sig mörka eller svarta detaljer väldigt bra.
Ja jag är lång så det är ju bra att det ovan huvudet är lite rymd upp till panoramataket.
Ja du får testa sol-luckan till våren. Jag vet inte ens om luckan bara öppnar sig i bakkant eller åker undan så det blir ett "hål" rakt upp... här ser du en som vet noll om sol-lucka (ännu).
Bo
poscarjr skrev: ↑ons 17 feb 2021, 00:19 Tack! Håller med dig, snyggt både in- och utvändigt.Vad bra, att panoramatak passar kanske lite extra fint till en ljus bil, för det är en ljus bil jag har offert på... Pebble grey (lite sandfärgad metallic, ungefär samma färg jag har på min nuvarande V70 MY14).
Och det passar extra bra till ljus bil med kontrasten som blir tycker jag.
Tror mig minnas att du sagt att du är lång och det är ju bra - då hamnar du ju ännu mer under taket.![]()
Jag har ännu inte testat att köra på öppen lucka så kan inte uttala mig om vindbrus. Hoppas nån annan kansvara på det. Jag ber att få återkomma i vår...![]()
Till sådan färg gör sig mörka eller svarta detaljer väldigt bra.
Ja jag är lång så det är ju bra att det ovan huvudet är lite rymd upp till panoramataket.
Ja du får testa sol-luckan till våren. Jag vet inte ens om luckan bara öppnar sig i bakkant eller åker undan så det blir ett "hål" rakt upp... här ser du en som vet noll om sol-lucka (ännu).

Bo
V90 T6 Recharge Inscription MY22. Tidigare V70 D3 Momentum Business MY14.