Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sbf
Nya ISOFIX-fästen för bak är väldigt billiga hos Volvo. Men tyvärr finns det inte att köpa nya original för fram.
Användarvisningsbild
av sbf
Jag har mina barn i baksätet och kör två av Volvos egna barnspeglar som monteras justerbart på nackstödsstängerna i mitten. Jag kan förstå varför man vill ha ett barn i framsätet, särskilt om man är själv med barnen, men jag föredrar att ha full sikt i framsätet och barnen tryggt inskuffade bak.
Användarvisningsbild
av sbf
Vad hade fästet för artikelnummer? Vilken anläggning handlade du på? Kan vara bra att veta då flera här har frågat hos återförsäljare och fått besked att det inte finns att köpa.
Användarvisningsbild
av Maqqann
aldrigstanna skrev:Tvärtemot vad alla säger, så går det bra att köpa fästen till fram. Hämtade igår ut för v70 2005, isofixfästen för bak och fram..
Var då? Har sökt länge efter det

Tapatalking with OnePlus 6T

av JohannaV702007
Så här ligger det till med fästena. Själva byglarna finns att köpa både fram och bak. Men till framsätet har själkvart täcklocket, en skena som hjälper till att styra rätt utgått.
En del återförsäljare vill säkert inte sälja ett ”komplett” kit, men det viktigaste delen är bygeln.

Numret för den fram är: 30767761

https://www.volvopartswebstore.com/prod ... 67761.html

Och kanske framförallt.. Jag lyckas inte hitt[…]

snö

Vi fick mer snö igår, just som det had[…]

7 pers i familjen ungdomar med aktiviteter och sm&[…]

Den stora annons-tråden

På tal om XC70 som ligger högt i pris:[…]