- tor 11 feb 2021, 18:49
Vänster backspegel verkar ha frusit fast i infällt läge på vår V60 CC. Det har hänt förut men efter att ha fällt in och ut manuellt med knapparna nån gång så brukar de komma igång. Utom nu för det har varit så hela veckan. Jag har kört med hårfön och försökt tina upp ev is men inget händer. Inte minsta lilla liv i den.
Jag har sökt efter säkringar om det skulle vara nåt sånt men kan inte hitta specifikt säkring för backspegeln i manualen. Glaset går att ändra elektriskt så den motorn får ström. Inte heller den motorn finns med i förteckningen över säkringar. Jag har sökt i manualen jag har laddat ner i telefonen. Blir så förbannad då en rätt skriven manual ska göra okunniga kunniga och sökmöjligheterna i en elektronisk manual är enorma för just oss okunniga.
Nån som har nåt bra tips hur fan jag får gång på spegeln? Byta bil......
Jag har sökt efter säkringar om det skulle vara nåt sånt men kan inte hitta specifikt säkring för backspegeln i manualen. Glaset går att ändra elektriskt så den motorn får ström. Inte heller den motorn finns med i förteckningen över säkringar. Jag har sökt i manualen jag har laddat ner i telefonen. Blir så förbannad då en rätt skriven manual ska göra okunniga kunniga och sökmöjligheterna i en elektronisk manual är enorma för just oss okunniga.
Nån som har nåt bra tips hur fan jag får gång på spegeln? Byta bil......