- tis 09 feb 2021, 11:33
Sedan har man tagit det beslutet och laga bilen. Jag sa ingenting under 6-7 månader. MEN om det fortsätter så att jag som är ett offer i ärendet, blir lidande då borde kanske de hamna i pressen - media. Tott på alla skumma beslut och förklaringar.
SundanceKid skrev: ↑tis 09 feb 2021, 06:48 Fy, jag lider med dig. Inte alls roligt detta. Här hade man hellre sett att bilen hamnat i pressen och att man kunde beställa en ny. Men detta är väl sånt som händer och viktigast av allt är att ingen blev skadad. Men stå på dig för bilen ska vara som den va innan.Bilen hade gett de en del pengar som reservdelsobjekt, BoW, ventilerad klädsel, luftfjädring, inscription, styling paket, resten av bilen inte en enda repa, invändigt inga repor alls, nya 21" sommar, nyac19" vinter Jag vet inte vad jad jag ska skriva men förmodligen så hade bilen inte hamnat i pressen utan på ngt sätt hade man fått ut lite pengar ändå. Volvia hade en gärningsman som ursakat det helanoch hans försäkring skulle täcka allt.
Sedan har man tagit det beslutet och laga bilen. Jag sa ingenting under 6-7 månader. MEN om det fortsätter så att jag som är ett offer i ärendet, blir lidande då borde kanske de hamna i pressen - media. Tott på alla skumma beslut och förklaringar.