Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lexus
Tycker dock att rattknapparna kunde vara lite mer "infällda" i ratten. När man rattar mycket och snurrar ratten ordentligt t.ex. när man parkerar så känns det som att man lätt fastnar i plastkanten på kanterna av rattnapparna. Det är nog bara en tidsfråga innan man sliter loss någon av dem. Det hade räckt om de suttit lite längre in mot navet så att man hade lite mer utrymme för fingrarna närmast ratten.
Användarvisningsbild
av Momentum
Det var inte ringen, utan niten i jeansfickan om fläck ut sig och ibland kom emot ratten....

(Jag är en stor snubbe, så jag tar plats då jag kliver in eller ut)

Genom att smörja upp ratten med lite medel för skinsoffor så "försvann" det hela nästan, visst det syns lite, men det visar att läder är väldigt tåligt

Det tål att bli repigt och slitet men ser ok ut ändå

Så var inte oroliga för ratten.....
Användarvisningsbild
av polcirkeln
Fick blommor igår där säljaren tackade för affären.

I sig en trevlig gest - om man inte tolkar det som att man prutat för lite...;-)
Användarvisningsbild
av lexus
polcirkeln skrev:Fick blommor igår där säljaren tackade för affären.

I sig en trevlig gest - om man inte tolkar det som att man prutat för lite...;-)
Vi fick också blommor! Kul gest.
av LOTEZ
lexus skrev:

Alla nybilsköpare hos åtminstone volvohandlare får blommor!
Volvos policy

// lotez
av gorgen77
LOTEZ skrev:
lexus skrev:

Alla nybilsköpare hos åtminstone volvohandlare får blommor!
Volvos policy

// lotez
Inte alla tydligen... Vi fick inga blommor. men vi kanske hade prutat för mycket :D
Användarvisningsbild
av golfgti
Köpte min i kungsängen och har inte fått några blommor men är lika nöjd för det!
95 problemfria mil.
Mike
Användarvisningsbild
av K5054
Jag fick två krukor med blommor (Haga Norra)... men jag hade inte prutat något. Tyckte den där kampanjen på 229 900 var nästan oslagbar. :D
av PatrickS
I Sollefteå fick vi en åttabitars tårta
Användarvisningsbild
av Kenwood
Fick en toscatårta hemskickad............ med företagsloggan på i marsipan, mmmm
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
Låscylinder

Nyckeln går in i låscylinder men det g[…]

Nu har det bränt en kabel igen :D Kan det m&o[…]

Felkod

Hej alla. Nybliven v70 97 ägare. Lambda lampa[…]

Jag använder Sensus navigation hela tiden. Ba[…]