Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bempo
#1426567
Det bästa är väl att prova själv för vi har alla olika preferenser och individuella bedömningar av vad komfort är. Four C hade vi på vår förra bil en XC70 och den stod i komfortläget från dag 1 och så länge vi hade bilen. Inte stor ide ha ett ställbart dämparsystem om man inte ställer om det så det köper jag inte mer.
av Lockis
#1426696
Hade four-c på min r-design v60 och jag tycker nog att det var värt det. Fördelen med four-c var att man fick samma höjd på bilen som standard chassit.

Four-c är dock inte ställbart i den bemärkelsen som ett luft chassi. Det är automatiskt och ändrar sig efter förutsättningarna som finns. I min bok värt varenda krona.
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]