Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av marcus strömberg
Tja alla
är det någon som har monteringsanvisning för volvos lastgaller v70 98-00 alltså det som man sätter framför framstolarna.

mvh
Marcus
Användarvisningsbild
av #27
Phantom skrev:Har Volvo ett lastgaller som sitter bakom förar- och passagerarstolen :?:
Trodde att Volvo bara hade ett för montering mellan bagage och baksäte :???:

Ja den som sitter bakom baksätet kan man flytta fram så att det hamnar bakom fram stolarna man behöver en monteringssats för att få ditt den.
Användarvisningsbild
av Nexus
ska du regga om den???
Användarvisningsbild
av Phantom
#27 skrev:Ja den som sitter bakom baksätet kan man flytta fram så att det hamnar bakom fram stolarna man behöver en monteringssats för att få ditt den.
Tack för den infon...det hade jag ingen aning om...alltid lär man något nytt :wink: Då hade jag kunnat sälja mitt lastgaller till en som ville ha ett galler bakom framstolarna :roll:
Användarvisningsbild
av Eson
ska du lastbils regga eller egen fångtransport:D
av marcus strömberg
ja det fanns galler med golv att beställa till v70 98-00 men jag tror att man kunde ändast göra det när man beställde bilen, man fick med golv också så man får ett plant golv bilen blir som en skåpbil och nu har kommit över ett och satt idet i en v70 tdi ska regga den som lastbil

Luftfjädring gör underverk med bilen, sk[…]

Problemet är att seriösa verkstäder[…]

Får inte ut diff ur bakaxel

Testa svetsa fast ett par grövre pinnar p&ari[…]

Det luftar sig självt. Fyll på i exp-k&[…]