Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ante018
Finns det ngn hållare(för extra mätare) som passar a-stopen på 7/900 modellen?
Mkt tacksam för snabbt svar...
mvh Ante

Tips på hemsidor,företag mm önskas.
Användarvisningsbild
av Pliind
antigen köper du en lös som du borrar/limmar fast i a-stoplen eller så köper du dragkroks plastmuffar, spacklar fast dem osv.. dessa mätarhållare bör finnas i varenda styling butik.. dan mobilty te.x
Användarvisningsbild
av Nexus
kliv in på Micro Bildelar när du slutar för dagen :) De har div universal mätarhållare som du lätt modifierar för att passa din bil .
"Flest mätare när den dör vinner" :lol: :lol:
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Pliind
haha då bör nog min tjejs bror vinna! i hans importerade audi 80 eller så är det 100 så har han hela mätarhuset fullt men mätare, sen nere vid växelspaken har han turbo/volt/oljetrycks mätare osv.. roliga är ju att han inte ens har turbo xD
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:haha då bör nog min tjejs bror vinna! i hans importerade audi 80 eller så är det 100 så har han hela mätarhuset fullt men mätare, sen nere vid växelspaken har han turbo/volt/oljetrycks mätare osv.. roliga är ju att han inte ens har turbo xD
AUDI syndromet :wink: "det man ej har i motorn kompenserar man med massa mätare" :lol: :lol: :lol: :lol:
av fidde77
grammse skrev: "Flest mätare när den dör vinner" :lol: :lol:
Då lär ju inte jag vinna :roll:

Om du inte har felkoder och när är ä[…]

Mjo, förståeligt.. inte så kul oc[…]

Volvo xc 60 R design 2010

Jag undrar hur ni har monterat ledramp på […]

Val av motorolja

Intressant, den dyrare dunken står det bara […]