Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
Jag tyckte nummer två såg bäst ut, dessvärre är ljus inredning no-go-zone i mitt liv, även om det är rätt trivsamt. Jeans...
av berrabus
Insidan, #1.

Utsidan, #2. Precis som TommyP86 är ljus inredning no-go.

Båda har få ägare och bra historik.
Användarvisningsbild
av drbrain
Den ljusa har kamera fram/bak och vinge vilket är trevligt.. men lite mindre roliga fälgar.

Den mörka har ljus inredning vilket jag tycker är ett plus (även om trä-ratten inte är så vacker) och lite trevligare fälgar.

Det är ett svårt val mellan dessa två...
Användarvisningsbild
av Steffe3
Nummer 2 var ju snyggast i alla fall. Färgen på inredningen påverkar ju lite hur mycket man behöver städa rent utseendemässigt, men det svarta är exakt lika skitigt bara att det inte syns.
Har inte haft några större problem med att hålla efter min beige inredning, trots småbarn.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Tycker faktist tvärtom, allt man drar in syns mer i svart inredning, damm grus mm. Den beiga döljer detta, har haft bägge i olika omgångar. Folk vill inte ha svarta bilar för att de smutsen syns men köper ljusa bilar med svart inredning istället :-) Just missfärgning av jeans lyckades jag aldrig att få men det kans säkert hända, bör gå lätt att rengöra dock? Men ofta är den klädseln inte den som säljer bäst så de bör nog ligga lite lägre i pris med

Jag hade valt ettan ändå, kanske med ännu mörkare rutor också ;-)
av frippe64
NHA357 är ju obesiktigad, de till och med skryter om det i texten...
Nästa Besiktning 2020-11-30
av mange240
frippe64 skrev: tis 29 dec 2020, 13:36 NHA357 är ju obesiktigad, de till och med skryter om det i texten...
Nästa Besiktning 2020-11-30
Kan aldrig tänka mig att de ska vara ngt större problem å besikta den :nerd: :party: :party: :party:
av GubbNicke
T6:or är härliga!

Har den blå drag? Följer det med vinterhjul till den?
Har den beiga värmare? (Tror att det ofta kom med on-call, men vet inte om det alltid var så)
Kanske helt oviktigt för dig, men bra att veta.

Sedan hoppas jag verkligen att du hittar någon som kan hjälpa dig och ta en titt på dem.

Monterade in slutsteg o baslåda som jag allt[…]

Nu har bilen funkat bra ett par veckor. Min mek b[…]

Ja kanske ska byta den och även vevaxel givar[…]

Volvo Selekt garanti

@Wimso , De bara slingrar sig. Det är en sj&[…]