Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Frepet
Har fastnat i vinkelvolten. Kan inte logga in på Easypark med det användarnamn och lösenord som funkar på hemsidan. Någon som haft samma problem och hittat lösningen?
Användarvisningsbild
av RallyRolle
Fungerar bra för mig. Installerade och koppla ihop allt för 3 dagar sen.

Enda jag hade strul med var användarnamnet fick dubbelkolla på Easyparks hemsida under min profil. Va att jag antingen skrev email eller telefonnummer. Något av dom är rätt.
av Cokeisit
Vardelos skrev:Jag hade samma problem. Nu i min nya bil finns inte appen, så kanske är den discontinued
Det stämmer, för V90 MY21 finns inte appen längre. Fått det bekräftat av Volvo. Vet inte hur det är med övriga modeller.
av Vardelos
Cokeisit skrev: tor 17 dec 2020, 19:46
Vardelos skrev:Jag hade samma problem. Nu i min nya bil finns inte appen, så kanske är den discontinued
Det stämmer, för V90 MY21 finns inte appen längre. Fått det bekräftat av Volvo. Vet inte hur det är med övriga modeller.
Jag kör numera XC60 (-21) , det talar nog för att det antagligen är nerlagt i hela serien framöver
Användarvisningsbild
av HitTheRoadJack
Mycket tråkigt att höra. Hade hoppats de skulle utvecklat den med awareness, så den själv kunde starta och viktigast, stänga av debiteringsklockan vid avfärd - det hade gjort den till en killer app.
av Cokeisit
HitTheRoadJack skrev:Mycket tråkigt att höra. Hade hoppats de skulle utvecklat den med awareness, så den själv kunde starta och viktigast, stänga av debiteringsklockan vid avfärd - det hade gjort den till en killer app.
Exakt mina förväntningar på den men Volvo har övergett oss med gamla sensus. De fokuserar på nya Androidbaserade sensus som återvinns i Polestar och i elbilen XC40.

Trist att de överger sina befintliga kunder, de glömmer bort att vi är kommande kunder om man är en nöjd kund.
av Cokeisit
Xanthopteryx skrev:Cokeisit: Skriv till Volvo om detta...
Eller så byter jag till ett annat bilmärke, verkar enklare Bild
Gasspjäll- justering.

Det ska vara stängt och ska inte behöva […]

740 som krånglar

231 så är det något fel på […]

Åtdragning vattenpump B230E

Enligt Haynes ska vattenpumpens skruvar dras med 2[…]

Automatlådan fast i "P"

På med tändning, av med fläkten, l[…]