- mån 07 dec 2020, 21:09
MarcusJ skrev:Litar mer på någon som dagligen sysslar med liknade samt har testat otal varianter av extraljus och ramper samt och har rätta utrustningen än random ägare av detsamma utan denna utrustning.ER skrev: ↑sön 06 dec 2020, 21:09Är allmänt känt att just Hella 3003 är usla för xenonkonvertering. Finns drösvis med info runt omkring, tex ljusfacisterna på FB men även andra forum där man avråder Hella helt för konvertering.Ja, då måste ju mina ögon och min samlade erfarenhet vara fel. Har någon skrivit på ett forum att de är skit så är det garanterat så.
Har även åkt med i en bil där ägaren tyckte det var taskigt ljus från Hella3003 enligt ägaren. Kastade på mina gamla NBB225 med xenonkonvertering och det var som natt och dag.
Inte ens med halogen anses Hella3003 vara nåt att lägga pengar på om man är ute efter ljus per krona.
Jag går genast och kastar dem i soptunnan.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..

- By Kinesvolvo