Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1415348
Det är 4 vanliga W5W lampor plus en liten vid "120". Den vid "120" och yttertempmätaren byggde jag själv(finns lite bilder i min garage-tråd). w5w-lamporna köpte jag från ebay för flera år sedan.

Filtret i yttertempmätaren gör mest ljuset diffust så det sprider sig bättre över displayen.
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]