Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kneten
Hej jag har letat och letat men inte funnit ett svar, och därför prövar jag här.

Jag har gått och köpt mig en Volvo s80 2,4T Limited edition (den laserblåa serietillverkade s80:n)

Nu är jag ute efter en vinge samt ögonlock för bak och framlycktorna, är det någon som vet var man kan hitta nått sånt,, som jag förstått så är det tydligen väldigt lite styling tillbehör till S80.

Tack på förhand
Mvh Ken
Användarvisningsbild
av greeeken
Vad ska du ha för vinge?
Ögonlock bak kommer nog bli svårt om inte omöjligt.
Ett alternativ jag sett dock på S60 är att "spraya" dit ögonlocken back i samma färg som karossen.
Användarvisningsbild
av Gizz
Realcar.se säljer 2 olika vingar som passar till S80. Jag har själv köpt en men inte lyckats med lacken än så jag har inte monterat den. Såg dessutom att den är prissänkt nu. Den är ganska schysst får jag säga.
Användarvisningsbild
av Nexus
Gizz skrev:Realcar.se säljer 2 olika vingar som passar till S80. Jag har själv köpt en men inte lyckats med lacken än så jag har inte monterat den. Såg dessutom att den är prissänkt nu. Den är ganska schysst får jag säga.
Giss :!: Det hinner "gå mask i ekan" innan din vinge sitter där den ska :wink:

Kneten. http://www.sambilmode.se har en del godis till s80 :)
Användarvisningsbild
av Gizz
grammse skrev:
Gizz skrev:Realcar.se säljer 2 olika vingar som passar till S80. Jag har själv köpt en men inte lyckats med lacken än så jag har inte monterat den. Såg dessutom att den är prissänkt nu. Den är ganska schysst får jag säga.
Giss :!: Det hinner "gå mask i ekan" innan din vinge sitter där den ska :wink:

Kneten. http://www.sambilmode.se har en del godis till s80 :)
Det känns lite som det. Har haft noll och ingen tid att fixa med detta. Har haft det lite skralt i plånboken för att ha lämnat in den också. Men jag hoppas att det ska finnas tid snart.
Användarvisningsbild
av black
passar s60:ns ögonlock till s80? tänker på ögonlock bak
av Kneten
Tack för alla tips, Ögonlock får jag väl hoppa över, Men vinge är beställd nu :)
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]