Moderator: Moderatorer

Kan verkligen rekommendera polering av fönsterglas! Gjorde sido och framrutan igår och jäklar vad alla spår från vindrutetorkare försvann!

Fixade också stenskott med penna och klarlack. Blev kanon efter 3000 papper och polering på det!
DOdell skrev: tor 26 nov 2020, 10:42 Kan verkligen rekommendera polering av fönsterglas! Gjorde sido och framrutan igår och jäklar vad alla spår från vindrutetorkare försvann!

Fixade också stenskott med penna och klarlack. Blev kanon efter 3000 papper och polering på det!
Körde du vanlig grovtrissa med grovt polermedel eller hade du speciell glaspolish?
Valostore/Autodude har dragit igång sin BF-rea så blev lite beställningar. Obligatoriska King Carthur quickcoat och lite annat gott, samt en Purelux Black ramp :oops: Är man ljusgalen så är man.. :party:
peppepp skrev: tor 26 nov 2020, 19:05 Valostore/Autodude har dragit igång sin BF-rea så blev lite beställningar. Obligatoriska King Carthur quickcoat och lite annat gott, samt en Purelux Black ramp :oops: Är man ljusgalen så är man.. :party:
Jag har också syndat... :x :-)
fjohan82 skrev: tor 26 nov 2020, 21:13
peppepp skrev: tor 26 nov 2020, 19:05 Valostore/Autodude har dragit igång sin BF-rea så blev lite beställningar. Obligatoriska King Carthur quickcoat och lite annat gott, samt en Purelux Black ramp :oops: Är man ljusgalen så är man.. :party:
Jag har också syndat... :x :-)
Hittade en kul hej där, lack penna som Chemical gjort, en penna som fixar stenskott på ett smart sätt!

Tycker dock Bilias rea suger apa! Inga tillbehör som värdes nämnas är det rea på 😝
  • 1
  • 1406
  • 1407
  • 1408
  • 1409
  • 1410
  • 1433

Det var listerna som hade fryst till, första […]

Lättmetall fälgar måste ha godk&au[…]

Jag har faktiskt lekt med tanken att köpa en […]

Bromsljus

Man kan ta ner plastkåpan i taket på v[…]