Loner skrev:jag har inga volvo nummer i huvet, man det är samma gril på dom bilar vi pratar omCarMan skrev: Nej dom har samma grillVad är då skillnaden mellan:
9190438 Kylargaller
och
8662494 Grill 75:th Anniversary Edition
? :roll:
Moderator: Moderatorer
Loner skrev:jag har inga volvo nummer i huvet, man det är samma gril på dom bilar vi pratar omCarMan skrev: Nej dom har samma grillVad är då skillnaden mellan:
9190438 Kylargaller
och
8662494 Grill 75:th Anniversary Edition
? :roll:
CarMan skrev:jag har inga volvo nummer i huvet, man det är samma gril på dom bilar vi pratar omJa det ser ju så ut om man tittar på bilden..
Loner skrev:dom jumilaums bilar som jag sett i bilhallarna har samma grill, det är allt jag vet.CarMan skrev:jag har inga volvo nummer i huvet, man det är samma gril på dom bilar vi pratar omJa det ser ju så ut om man tittar på bilden..
undras just varför det finns 2 art nr då?
finns ju 2 art nr på själva diagonala plasten på grillen (den med volvotexten i) oxå. en för alla vanliga och en för 75:th Anniversary Edition :roll:
CarMan skrev: dom jumilaums bilar som jag sett i bilhallarna har samma grill, det är allt jag vet.Du är inte ensam, jag har aldrig helelr sett nån annan grill, och inte heller dom jag frågat vet nått heller.
Faktiskt ingenting. Har däremot konstaterat a[…]