-  ons 04 nov 2020, 23:56

Jag har bara denna veckan nästan blivit påkörd bakifrån ett par gånger. då jag ska stoppa för rödljus. Idag var det en som lyckades tvärnita så tajt så jag gick ut för att se om han touchade mig. Idioten satt med en mobil i örat. Han fick fingret. Bara det är ju idiotiskt med mobil men det hålls för dåligt avstånd. Inte kul att kolla backspegeln och hoppas att personen bakom reagerar. Jag har för vana att trampa upprepande på bromsarna för att flasha med bromsljusen. En ny trend att folk kör alltmer sämre. 

Härom veckan låg en nära mig när jag tog hojen till jobb. Saktade ner och tände bromsljuset men inget hände så körde lite åt sidan och vinkade förbi filren och gav honom en tumme ner när han kör om. Då händer något som fick mig att sätta i halsen om jag kunnat, han saktar in och drar ner höger sidoruta och vrålar halvt ut något i stil med "jag kör med hoj, lugnt". Självklart kom han inte längre fram för det utan låg bara före mig i några rödljus innan jag svängde av
 Härom veckan låg en nära mig när jag tog hojen till jobb. Saktade ner och tände bromsljuset men inget hände så körde lite åt sidan och vinkade förbi filren och gav honom en tumme ner när han kör om. Då händer något som fick mig att sätta i halsen om jag kunnat, han saktar in och drar ner höger sidoruta och vrålar halvt ut något i stil med "jag kör med hoj, lugnt". Självklart kom han inte längre fram för det utan låg bara före mig i några rödljus innan jag svängde av

- By FyoDisco
 - By FyoDisco - By Jens33
 - By Jens33