Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
I min beställning verkar både backkamera och 360 kamera ingå? Jag är van vid backkamera och hoppas verkligen detta men befarar att det inte blir två kameror?

Vad gäller? Vilken ska man välja?
Intressant, då det är samma "backkamera" som används i bägge systemen. Skillnaden är att 360-kameran också har kameror fram och på sidorna.

Finns möjlighet så ta 360-kameran. Jag använder den förvånansvärt mycket. Jag har i och för sig på en XC90 som är större, men jag har uppskattat 360-kameran även på V90 och V60.
Användarvisningsbild
av Robbi
Enligt ÅF så ingår den vanliga backkameran i Teknikpaketet och jag har valt till 360 och då kan man välja och ändra vilken kamera man vill använda. Så båda ingår med andra ord. Jag hoppas verkligen att det stämmer då jag nästan heller vill ha den vanliga backkameran men helst båda.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Precis, du kan välja vilken av de 4 kamerorna du vill se (eller alla med "ovan-vyn") om du har en 360-kamera.
Spana in denna:
av JanneB77
Bempo skrev:360 kameran kan betala sig på en parkeringskada, mycket bra tillval
Förutom när man är en idiot och förlitar sig för mycket på den, skiter i att lyfta blicken och skrapar fälgen i trottoarkanten då den inte till 100 % återger avståndet... :oops:
Användarvisningsbild
av poscarjr
leiwi skrev: tis 03 nov 2020, 16:57 Försvann inte den "vanliga " backkameran på -20 och ersattes med 360 kamera
Näe, man kan utesluta 360 och får då "bara" backkamera.
av Bempo
JanneB77 skrev: tis 03 nov 2020, 15:14
Bempo skrev:360 kameran kan betala sig på en parkeringskada, mycket bra tillval
Förutom när man är en idiot och förlitar sig för mycket på den, skiter i att lyfta blicken och skrapar fälgen i trottoarkanten då den inte till 100 % återger avståndet... :oops:
Synd på fälgen. Ingen kamerabild kan ändra verkligheten så det gäller ha en 360 graders koll på riktigt att komplettera bilens kamera med. I alla fall lätt att säga efteråt
Tjena Robbi. Long time no see. Hoppas du blir mer Nöjd med V60 jmf med dina V90 i början. Har en V60 CC jag med numer. Inget att klaga på sånär på att fjädern till Luckan för Motorvärmaren pajjat. Så den är öppen. Nåväl. Hoppas din blir lila kanon!
Relä luftpump 850

Hej. Nu har jag sökt på de flesta st&au[…]

Okej, Jag testade en orginal bosch lmm från […]

Menar du att när du losar klippset får […]

Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LSM[…]