Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det är en Volvo S60 AWD med bara 50 km till 8000 dollar eller 7500 i kontanter. Ren carfax, snygg bil. Jag är en 16-årig första gången förare. Är det en säker bil att köpa? Jag vet verkligen någonting om bilar alls. Jag kommer att köpa den här bilen med de pengar jag har tjänat på mitt jobb det senaste året och med de pengar jag spenderat på att arbeta i böckerna de senaste två åren, så jag vill inte slösa bort allt mitt hårda arbete . Jag kommer främst att köra fram och tillbaka till skolan varje dag, till och från köpcentret och människors hus. Tack till alla som kan hjälpa mig!
Eftersom TS anger priset i dollar tippar jag att det handlar om ett bilköp i USA. En bil går förr eller senare sönder och måste repareras och då är troligtvis en Volvo med turbo, fyrhjulsdrift, automatlåda dyr att äga i USA. Troligtvis är det smartare att köpa en bil tillverkad i i USA med tanke på utbud av reservdelar och tillgång till märkesverkstäder.
Hjälpfjäder till koppling

Men dom är Ja nån som vet? Hur n&o[…]

Tycker det hör hemma här och jag tycker […]

För att se dom behöver du lyfta upp, ta […]

Hej, Det har börjat 'surra' från omr&[…]