360-kameran år bara gadget för dem som har svårt att parkera. Sensorer, bak-kameran och kunskaper gör sitt jobb.
Priset du betalar ska inte vara högre än -10% av det som står på bygg-din-volvo...
Moderator: Moderatorer
Skinnsoffa skrev: ↑fre 25 sep 2020, 18:11 Är klimatpaket och parkeringssupportpaket inbakat (369 000kr, men han tar 372 900 istället). De är själva erbjudandet som jag har använt. Vet att de finns 2 erbjudanden, men de blir samma pris hur man än vrider och vänder på de.Ja du har rätt, du fick teknikpaketet för 14900kr istället för 19900(vilket var 5000 i skillnaden) så vilket du än väljer så skulle det inte bli någon skillnad(fick dubbelkolla jag med!) då struntar vi i det.
Skinnsoffa skrev:4zon antar jag bara är att de i baksätet kan justera värme/kyla själva?Ja, tanken är att varje plats i bilen skall kunna ha en egen temperatur. Lycka till att få 4 olika temperaturer i en liten bilkupé :) . Rent trams är det.
Skinnsoffa skrev: ↑fre 25 sep 2020, 20:05 Är det något som ni personligen tycker jag har missat i min uppsättning? Dvs av tillvalen.Stänkskydd! Det sparar bilen från stensprut och bakomvarande från stenskott, även om bilen kanske inte blir så mycket mindre smutsig...
Freddy100 skrev:360-kameran år bara gadget för dem som har svårt att parkera. Sensorer, bak-kameran och kunskaper gör sitt jobb.360 är bra för att undvika kantstötta 20 tums fälgar
Priset du betalar ska inte vara högre än -10% av det som står på bygg-din-volvo...
Skinnsoffa skrev: ↑fre 25 sep 2020, 20:05 Är det något som ni personligen tycker jag har missat i min uppsättning? Dvs av tillvalen.Advanced Air Cleaner?
Jäklar vad plastigt kinesisk den ser ut/k&aum[…]
Hehe, fler än jag som lagt märke till de[…]