Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Freddie
Tjena, någon som vet vart man kan köpa kromade ventilhattar med volvo loggan på? va inne på volvo idag men det finns tydligen inte i deras sortiment då det inte är ett orginal tillbehör, vore tacksam för alla hjälp =)
av Addekarlsson
Kika på blocket, tradera och ebay. Säljs lite sånt på dom 3 ställena.
Jag köpte för ett par år sen en uppsättning låsbara ventilhattar med volvologgan på. Klockrena, för dom sticker inte ut, men man ser dom om man tittar på fälgarna. :D

Mvh/ Adde
av Freddie
Addekarlsson skrev:Kika på blocket, tradera och ebay. Säljs lite sånt på dom 3 ställena.
Jag köpte för ett par år sen en uppsättning låsbara ventilhattar med volvologgan på. Klockrena, för dom sticker inte ut, men man ser dom om man tittar på fälgarna. :D

Mvh/ Adde

kolla nu, verka dåligt med detta förtillfället :/ ingen som vet vart man kan köpa nya osv? =) eller nån kanske sitter inne på ett par å vill sälja? =)
Användarvisningsbild
av vetten
Varför inte kolla Mekonomen.se där kanske du hittar det du söker eller kanske Micro eller nån annan stylingbutik det finns ju "massor" välja på :lol:

vetten
av Freddie
vetten skrev:Varför inte kolla Mekonomen.se där kanske du hittar det du söker eller kanske Micro eller nån annan stylingbutik det finns ju "massor" välja på :lol:

vetten
Redan kollat där, samt va inne på volvo tidigare idag men icke =) kollat på följande ställen som jag känner till

Stylingkompaniet.se
Realcar.se
micro.se
hova.com

men inte nånstans finns de =(
av Addekarlsson
Kolla lite nu och då, för jag vet att det kommer dyka upp igen. Dessa hattar jag köpte vart väldigt poppis, just för loggan på hatten. :-D

Annars vet jag ärligt talat inte alls vart man ska kika. Men, jag har ju inte letat heller, eftersom jag själv inte är intresserad av att köpa fler, då jag har en sats redan.

Mvh/ Adde

synd att XC60 inte har amber-ventilerat nappa -l&a[…]

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]