- sön 06 sep 2020, 18:43
Hej. Idag testade jag att göra rent spjällhuset. Var dock inte speciellt skitigt överlag. Kollade kopplingar och alla såg fina ut. Men när jag starta bilen igen så var det ingen skillnad ändå. Körde en kort sträcka (runt kvarteret. Kopplade ur LMM och starta bilen igen. Den startade direkt. Och exakt samma motorfunktion som jag hade med LMM på kopplad. Dvs märker ingen skillnad alls. Dock rör sig varvmätaren mer stabilt utan LMM)
Har dock bett en kompis att komma hit med sin läsare när han har tid, så vi kan se volvokoder. (För min obd läsare är via bluetooth och torque appen på mobilen och ger inga koder alls för mig. Samt ingen lampa är tänd i bilen eller någon fel info i färddator bortsett från en lampa som behöver bytas)
Har dock bett en kompis att komma hit med sin läsare när han har tid, så vi kan se volvokoder. (För min obd läsare är via bluetooth och torque appen på mobilen och ger inga koder alls för mig. Samt ingen lampa är tänd i bilen eller någon fel info i färddator bortsett från en lampa som behöver bytas)
)
)
- By 20FJan