- ons 26 aug 2020, 10:27
Jag har beställt en V60 R-design T6 TE men är väldigt kluven i färgvalet... Jag vet, det är jag som ska ha bilen och bör således välja färgen med men detta är väldigt svårt i just denna modell tycker jag. Har alltid velat ha Osmium, vilket också är det som ligger i ordern just nu och den är väldigt snygg i den färgen, detaljer framhävs osv. Dock har jag sneglat på Bright silver efter ha mött några V60 i den kulören och den är också riktigt snygg, känns som den sitter som ett smäck till V60!
Har haft silvermetallic tidigare och den är väldigt oförlåtligt när det gäller smuts osv, knappt något syns vilket för min del spelar mindre roll då jag tvättar 1gång/vecka. Men hur ni Osmium, är den likvärdig eller går den mer mot det svarta hållet, syns allt smuts eller är också "snäll"?
Rösta gärna, ge lite inputs samt posta gärna en bild på er V60 R-design :)
Tack på förhand! Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
Har haft silvermetallic tidigare och den är väldigt oförlåtligt när det gäller smuts osv, knappt något syns vilket för min del spelar mindre roll då jag tvättar 1gång/vecka. Men hur ni Osmium, är den likvärdig eller går den mer mot det svarta hållet, syns allt smuts eller är också "snäll"?
Rösta gärna, ge lite inputs samt posta gärna en bild på er V60 R-design :)
Tack på förhand! Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
Kör: Polestar 2 Long range Dual motor 78kWh Plus/Pilot
Tidigare: Volvo V60 2021 Recharge T6 R-Design
Tidigare: Volvo XC60 2018 T5 II AWD R-DESIGN
Tidigare: Volvo V60 MY16 D4 OR BE PRO automat
Tidigare: Volvo V70 MY11 2,5FT automat R-design Polestar
Tidigare: Saab 9-3 SC 2,0t Vector -07
Tidigare: Saab 9-3 SS 2,0t Linear -05
Tidigare: Volvo V60 2021 Recharge T6 R-Design
Tidigare: Volvo XC60 2018 T5 II AWD R-DESIGN
Tidigare: Volvo V60 MY16 D4 OR BE PRO automat
Tidigare: Volvo V70 MY11 2,5FT automat R-design Polestar