Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Som ämnet lyder :) Finns det orginal stänkskydd till 954-95:a. fram &bak
någon som kanske oxå vet ca pris???
Användarvisningsbild
av lilleman
det finns som original jag monterade på min 945a för 2-år sen men jag minns inte vad dem hade för pris ska kolla om kvittot finns någonstans.dem är lätta att montera :D mvh/roger
Användarvisningsbild
av Nexus
lilleman skrev:det finns som original jag monterade på min 945a för 2-år sen men jag minns inte vad dem hade för pris ska kolla om kvittot finns någonstans.dem är lätta att montera :D mvh/roger
Tack lille man :) . Det e ej till min bil utan till en jobbarkompis som håller på fixa en lättkrockskadad 954-95:a med endast 5000 mil på mätaren.
Försäkrings bolagen ville ej laga men de har egen verkstad så traktorn köptes loss billigt av ägaren och ska ut på vägarna igen (D)
Användarvisningsbild
av Yrrah
Köpte nya stänkskydd bak till min 745 -92, det är samma är jag ganska säker på. Bilia hade dem på lager, har för mig att jag betalade ett par 100-lappar...
av I.H.P
Som av en händelse var jag på Volvo idag och fick syn på såna i butiken,
220kr/par.

//Björn
av Addekarlsson
Scanna gärna monteringanvisningarna när montering är klar, så kan vi lägga upp dom här på forumet. :D

Maila dom till mig, så ordnar jag det. addekarlsson @ gmail.com

Mvh/ Adde
Val av motorolja

Hej Jag ska byta motorolja i en 740 16V och titta[…]

Styrsnäcka Amazon

Lyfter en gammal tråd..... Behövs n&ar[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Nederst, en bild från vår balkong, man[…]

Byt kåpa, det blir små sprickor i den […]