Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1395496
Det skulle kunna va ett Norge skämt ,för att kunna skilja på vilket som är fram och bak på bilen.

Skickat från min V90-18

#1395536
DOdell skrev: fre 07 aug 2020, 09:22 Tjo!

Enligt bilden så får man en svart reg plåt med denna V90 från Volvo. Ser ju riktigt tjeckt ut! Men vid leverans så är den alltid standard vit med svart versaler och siffror. Blir inte det falsk marknadsföring? Olagligt i Sverige med svarta skyltar väl? Detta är petitess men intresserad av design så undrar hur ni ser på det?

17E160C3-3514-4963-BC7D-AB8B4809816B.jpeg


Transportstyrelsen:
78D4325F-37DC-467D-98DF-0954D661E7F3.jpeg
Jag ser tråden som ett skämt, och kanske lite rolig efter ett par öl så här på lördagskvällen.
Bromsbyte på XC60 MY22 Mildhybrid

Är det något särskilt tänka[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl er[…]

Visa din semesterbil(d)

Ett par bilder från dagen, utsikt fr&arin[…]

Vinande ljud från AC(V70 D4 2016)

Tyvärr kommer jag inte med någon lö[…]